Vážení zákazníci,
rovnako ako celý svet aj my dôsledne sledujeme dianie okolo šírenia vírusu COVID-19. Nakoľko Vaše zdravie a zdravie našich zamestnancov je našou najvyššou prioritou, prijímame potrebné opatrenia, aby sme minimalizovali akékoľvek riziká a zároveň zachovali chod nášho obchodu.
Situáciu nepretržite sledujeme a vyhodnocujeme a prijímame opatrenia tak, aby sme zaistili dodržiavanie legislatívnych nariadení a odporúčaní nášho vedenia.
1) Úprava otváracích hodín a opatrenia pri vstupe do budovy
Od pondelka 16.3.2020 sme upravili otváracie hodiny na našich prevádzkach od 7,30 hod. – 16,00 hod. Zároveň Vás žiadame, aby ste do budovy vstupovali s ochranným rúškom a pri komunikácii s našimi zamestnancami dodržiavali min. 1,5 m odstup.
2) Dočasné zrušenie stretnutí, podujatí a školení
S okamžitou platnosťou rušíme všetky stretnutia, podujatia a školenia organizované našou firmou. Opatrenie sa tak dotýka všetkých akcií až do odvolania.
3) Zvýšenie hygienických štandardov a ochranných opatrení
Ďalším z opatrení je zvýšenie hygienických štandardov vo všetkých našich showroomoch, prevádzkach STK, kanceláriách, skladoch a ďalších pracoviskách a zavedenie bezpečnostných opatrení (napr. kontrola návštev, pravidelný monitoring zdravotného stavu našich zamestnancov, zvýšený počet hygienických a ochranných pomôcok), aby sme minimalizovali riziko potenciálnej nákazy a prenosu vírusu COVID-19. V súčasnej chvíli neevidujeme žiadneho nakazeného pracovníka v našej spoločnosti.
4) Úzka spolupráca s našimi partnermi
Všetci naši dodávatelia s ktorými prichádzame denne do kontaktu, rovnako prijali zvýšené hygienické a bezpečnostné opatrenia.
Sme si vedomí sťaženej situácie pri osobnom kontaktovaní našich zákazníkov, preto by sme Vám radi pripomenuli nástroj – internetovú stránku spoločnosti HÍLEK a spol.,a.s. www.hilek.sk , vďaka ktorému môžete jednoducho sledovať aktuálne ponuky. |